top of page
צוות ברודקאסט

המדריך לבניית אסטרטגיית שיווקית ליועצי משכנתאות

יש לכם עסק לייעוץ משכנתאות? בין אם החלטתם לצאת לדרך עצמאית ופתחתם עסק פרטי לייעוץ משכנתאות או שיש לכם שנים של ניסיון כשכירים או עצמאיים, זה ממש לא אומר שכל מה שנשאר לכם לעשות זה לחכות שהלקוחות יעמדו בתור. אתם צריכים למשוך אליו לקוחות חדשים ומהר.


מעבר לכך, גם אם אתם כבר מקבלים לקוחות או שמפנים אליכם לקוחות פוטנציאליים, זה ממש הכרחי להמשיך לשווק את העסק, על מנת לשמור עליו פועל באופן קבוע. אם אתם רוצים שהתכנים השיווקיים שאתם משתפים יהיו בעלי ערך עבור הלקוחות הפוטנציאליים שלכם וישפיעו עליהם, חשוב שתתכננו מראש תוכנית שיווקית מסודרת ומתוכננת שתאפשר לכם להמשיך לשווק לאורך זמן.

אסטרטגיה שיווקית ליועצי משכנתאות/ ברודקאסט

בונים אסטרטגיה שיווקית ברורה ומסודרת

כבר בשלב ההתחלתי ועוד לפני שכתבתם מילה, חשוב שתגדירו תוכנית שיווקית ברורה ומסודרת, שתסייע לכם להתמקד ולהחליט על התקציב השיווקי לשנה הקרובה.


מאפיינים - השלב הראשון ביצירת תוכנית אסטרטגית לעסק בתחום ייעוץ משכנתאות, מתחיל בבדיקה מעמיקה של העסק שלכם וערכי הליבה שלו, כי רק כך תוכלו להבטיח שכל מסר שיווקי שאתם יוצרים, מתכתב עם הערכים של העסק ומבדל אתכם משאר המתחרים. בסופו של דבר רוב יועצי המשכנתאות נותנים פחות או יותר את אותו השירות, אבל הייחודיות שלכם יכולה להיות קשורה לשירות האישי שאתם מעניקים, למחירים האטרקטיביים שלכם או להתמחות המקצועית הספציפית שאתם מביאים ללקוח וחשוב שתבליטו אותה.


מגדירים - בשלב הבא נגדיר מה אנחנו רוצים להשיג באמצעות אותה תוכנית שיווקית, כי כולנו כנראה נרצה שהעסק ירוויח ויגדיל הכנסות, אבל חשוב שגם נבין איך אנחנו הולכים לגרום לזה לקרות. האם אתם רוצים למשוך לקוחות חדשים או להרוויח יותר כסף מלקוחות קיימים? לכמה לקוחות אתם זקוקים בכל חודש או שנה על מנת להגיע להכנסות הרצויות? האם יש עוד שירותים שאתם יכולים להרוויח מהם? ועוד. כל אלה הן שאלות חשובות שיכולות להשפיע על התוכנית השיווקית שתבנו ועל התקציב ההוצאות החודשיות הנדרש לכך.


מתקצבים - השלב האחרון בבניית אסטרטגית השיווק לעסק בתחום ייעוץ משכנתאות, זה גזירת תקציב השיווק. חשוב שכבר בשלב ההתחלתי של העסק תקציבו סכום מסוים מההכנסות הצפויות אליהם אתם מתכננים להגיע (שלרוב יעמוד על 5% - 10%), אשר יוקדש לתקציב השיווק השנתי. תקציב שיווק הוא משהו שכל עסק קטן או גדול חייב להקציב, כי בימינו אי אפשר להסתמך רק על פרסום מפה לאוזן ואנחנו חייבים להשקיע לא מעט בשיווק העסק בפלטפורמות השונות.

משווקים ומפרסמים עסק בתחום ייעוץ משכנתאות


חשוב שתייצרו כבר מההתחלה נוכחות דיגיטלית חזקה לעסק שלכם, על מנת שתכירו לקוחות חדשים והצעד הראשון הוא פתיחת עמוד פייסבוק עסקי.


מפרסמים תכנים - בשלב הראשון כדאי שתמלאו את העמוד העסקי שלכם בתכנים מקצועיים, שיעשירו את קהל הלקוחות הפוטנציאלי שלכם. רוב האנשים לא מבינים דבר וחצי דבר בכל מה שקשור למשכנתא ורבים גם מאוד מפחדים רק מהמחשבה עליה. התפקיד שלכם בתור יועצי משכנתאות, יהיה להנגיש את המידע לקהל הלקוחות הקיימים והפוטנציאליים ובכך למשוך את הגולשים לעמוד שלכם.


פרסום בקבוצות - אחרי שפתחתם עמוד עסקי חשוב שתקדמו אותו, אז תוכלו לפרסם את השירותים שלכם בקבוצות פייסבוק מקומיות או אזוריות, על מנת שמי שגר באזור ורוצה לקבל ייעוץ משכנתאות יכיר אתכם. חשוב שתפרסמו את התכנים שאתם משתפים בעמוד העסקי גם בקבוצות רלוונטיות, על מנת שתגדילו את החשיפה שלכם.


מעורבות בקהילות - דרך נוספת לשווק את העסק שלכם, היא להיות מעורבים בקבוצות מקצועיות העוסקות בייעוץ משכנתאות, כך שיכרו אתכם ואת השירות שאתם מציעים. חשוב שתכנסו לקבוצות האלה מדי פעם, תהיו מעורבים בדיונים שעולים ותנסו לעזור ולמצוא פתרונות. כך תמצבו את עצמכם כאנשי מקצוע בולטים בתחום, מה שבהחלט יכול לעזור בהפניה של לקוחות אליכם.


פרסום ממומן - פרסום מודעות ממומנות מרתיעות יועצי משכנתאות, אבל זאת דרך כמעט הכרחית להגדיל את החשיפה של העסק בקרב קהל היעד. כשאנחנו מקציבים כסף שמיועד לשיווק העסק, אנחנו אומנם נוגסים בהכנסות, אבל זאת דרך להגדיל את החשיפה שלנו בפני קהל לקוחות פוטנציאלי, שיכול להפוך ללקוחות משלמים בכל רגע. כמובן שאין צורך לפרסם מודעות ממומנות כל שבוע או כל חודש ואפשר להחליט מראש על רבעון אחד או שניים בשנה, בהם נממן את הפרסום שלנו. כשאתם בונים מודעה ממומנת חשוב להקפיד לא להסתפק בפרסום תמונה יפה עם כתובת המקום, אלא להעביר מסר ברור עם קריאה לפעולה, שתגרום ללקוחות לפנות אליכם לקבל ייעוץ משכנתא.




משווקים בערוצי השיווק הישיר


בטח גם תיבת המייל שלכם עמוסה במאות הודעות, אבל זה רק אומר ששיווק באמצעות המייל, עדיין נחשב לאחד האמצעיים היעילים והזולים ביותר לשמירת קשר עם הלקוחות הקיימים והפוטנציאליים באופן רציף.


מקצועי ומעוצב - אם אתם מאמצים את האפשרות של שליחת ניוזלטר קבוע, חשוב שתוודאו שהמייל שאתם שולחים נראה מקצועי ומעוצב. הדרך הקלה לעשות זאת היא להשתמש בתבניות עיצוב מוכנות כמו שאנחנו מספקים במערכת של חברת ברודקאסט, שנשלחות ישירות ללקוחות.


תוכן בעל ערך - חשוב שתזכרו שניוזלטר חודשי צריך לשלב תכנים פרסומיים ומידע שימושי ומקצועי, כגון טיפים בבחירת מסלול משכנתאות, מידע על המשכנתאות השונות ועוד.


חלוקה נכונה - ההמלצה היא שכותרת הנושא בניוזלטר שאתם שולחים תהיה ברורה, מעניינת ומגרה, כי היא מהווה את הגורם החשוב ביותר בהחלטת הלקוח אם לפתוח את המייל או לא. בנוסף, נכון לשנים האחרונות למעלה מ 80% מהודעות המייל והסמס נפתחות באמצעות הסמארטפון, לכן חשוב לבדוק שהתבנית בה אנחנו משתמשים תהיה מותאמת לקריאה בנייד.


מועדון לקוחות - אחת מהדרכים הכי טובות להפיץ את הניוזלטר שלכם, היא דרך מועדון הלקוחות שלכם. ניתן להשתמש במערכות שונות לניהול מועדון לקוחות כמו המערכת של חברת ברודקאסט, שיאפשרו לכם לנהל את כל הלקוחות בצורה מסודרת ומרוכזת, במקביל לשמירה על יחס אישי בהתנהלות הפרטנית מול כל לקוח בקלי קלות.

עכשיו אחרי שהבנתם מה התכנים שאתם רוצים לפרסם ואיפה אתם רוצים לפרסם אותם, זה הזמן לבנות אסטרטגיה שיווקית שתתאים במיוחד לתחום העיסוק שלכם - ייעוץ משכנתאות.


זכרו - חשוב שתדעו מראש היכן אתם מתכוונים לפרסם כל תוכן ואיך לפרסם בכל פלטפורמה, כך שתנצלו אותה בצורה הטובה ביותר.


בחברת ברודקאסט אנחנו עושים בדיוק את זה - מכינים עבורכם תכנים ייעודיים לעולם ייעוץ המשכנתאות, מתאימים אותם לפלטפורמות השיווק השונות, כותבים, מעצבים ומתאימים הכל לעסק שלכם. מה אתם צריכים לעשות? להיכנס למערכת ופשוט לשתף ישירות ממנה את התכנים שהכנו עבורכם בערוצי השיווק השונים, כך שיישאר לכם הרבה יותר זמן לייעץ ללקוחות שלכם.


אתם מוזמנים להיכנס למערכת של ברודקאסט, להכיר ולהתנסות לגמרי בחינם.

עדי סלע

מאת איריס בראל


מנהלת תיקי לקוחות בחברת ברודקאסט

מומחית ברשתות חברתיות ופרסום דיגיטלי.

Comments


יש לך שאלה? נשמח לעזור
יש לך שאלה? נשמח לעזור

רוצים לקבל טיפים, חדשות ועידכונים ? תנו לנו לייק בפייסבוק.

bottom of page