רואי חשבון? כנסו ותלמדו כל מה שצריך לדעת על דפי נחיתה
top of page
  • צוות ברודקאסט

רואי חשבון? כנסו ותלמדו כל מה שצריך לדעת על דפי נחיתה

בשנים האחרונות דפי נחיתה הפכו למושג שגם מי שאינו מבין בשיווק מכיר, כך שגם אם אתם עוסקים בראיית חשבון ולא בשיווק, בוודאי גם אתם שמעתם לא פעם את המושג הזה. אבל מעבר להיכרות עם המושג, אם עד היום עוד לא עשיתם שימוש בדף נחיתה לעסק, זה בהחלט הזמן להתחיל. אך תחילה רצוי שנבין מה זה דפי נחיתה? איך דפי נחיתה עובדים? ולמה ממש חשוב שיהיה לכם כמה שיותר דפי נחיתה בתור רואי חשבון?


דף נחיתה זה כלי מאוד יעיל לקידום ושיווק העסק, אבל כמו כל דבר שקשור לעולם השיווק חשוב שתעשו את זה נכון. כי אם הוא לא יהיה בנוי, מעוצב וכתוב בצורה נכונה, לא רק שהוא לא יתרום רבות לקידום העסק שלכם, הוא גם יכול לעשות הרבה יותר נזק מתועלת.

דפי נחיתה לרואי חשבון/ ברודקאסט

בואו נבין מה זה בעצם דף נחיתה ולמה הוא חשוב לעסק שלכם

אז רגע לפני שאתם נגשים למלאכת בנייה, עיצוב וכתיבה של דף נחיתה לשירותי ראיית החשבון שלכם, כדאי שקודם כל תבינו מה זה בעצם דף נחיתה. ההגדרה המילולית של דף נחיתה היא האזור אליו המשתמשים "נוחתים" ומכאן מקור השם שלו (Landing page). בדרך כלל מדובר בדף אינטרנט ממוקד, שעוצב ונבנה למטרה ספציפית, לדוגמה במידה ואתם רוצים לפנות ללקוחות חדשים על מנת לבדוק אם הם זכאים להחזרי מס משנים עברו, אתם יכולים להפנות אותם לדף נחיתה שבו הם יקבלו מידע ראשוני וישאירו פרטים על מנת לקבל מידע נוסף ולבדיקת זכאות להחזר מרשויות המס.


דף הנחיתה לרוב יהיה מיעד להעניק ללקוחות הפוטנציאליים שלנו היכרות עם חלק אחד מהשירותים שאנחנו מספקים בתור רואי חשבון ומטרתו להוביל אותם להשלים איזשהו פעולה ספציפית - כמו השארת פרטים או יצירת קשר, שיאפשרו לנו להגדיל את כמות המיוצגים שלנו בתור רואי חשבון. בפעמים אחרות נרצה שהפעולות שהם יעשו יעזרו לנו לשווק את העסק ונזמין אותם לשתף עם חברים, לעשות לייק או להגיב לקמפיין בדף הפייסבוק ועוד. במצבים אחרים נוכל לבנות דפי נחיתה המעניקים ללקוחות הפוטנציאליים ייעוץ חינמי, שייתן להם מצד אחד ערך מוסף ומצד שני יעלה את רף האמינות שלכם בתור רואי חשבון וימצב אתכם כברי סמכא בתחום. תוכלו לדוגמה להעניק לעוקבים שלכם מדריך לפתיחת עסק עצמאי או טיפים שיעזרו להם להגיש את הדוח השנתי לרשויות המס, כך הם יקבלו מידע בעל חשוב ויקר ערך ובתמורה, אתם תקבלו את פרטי הקשר שלהם. דבר נוסף שתקבלו בתמורה, זה למידה של התנהגות הלקוחות הפוטנציאליים שלכם, כך שתוכל ללמוד כיצד הם מגיבים למה שהענקתם ולהיעזר בזה בשיווק העסק בהמשך.


יתרונות שימוש בדפי נחיתה למשרד רואי חשבון

משמשים לאיסוף נתונים דמוגרפים - בדף נחיתה הגולשים יצטרכו להשאיר את הפרטים שלהם, על מנת לקבל גישה להצעה שלכם, דבר שיאפשר לכם ליצור איתם קשר בהמשך וכך בקלות רבה הם הופכים מגולשים ללקוחות פוטנציאליים. בנוסף, הנתונים שאתם אוספים יכולים לעזור לכם להבין מי הם הלקוחות הפוטנציאליים שלכם טוב יותר, כך שתוכלו לפלח את השוק בצורה יעילה יותר ולדעת מהם הצרכים, הרצונות והמטרות שלהם. לדוגמה על ידי איסוף הנתונים תוכלו להבין שמרבית הלקוחות הפוטנציאליים שלכם הם בעלי עסקים קטנים שנחשבים עוסק פטור, למרות שאתם מעדיפים לעבוד דווקא עם עסקים גדולים יותר.

מסייעים לערוצי שיווק אחרים - דפי הנחיתה יכולים להגדיל משמעותית את נפח וסוג התוכן שאתם משתפים עם העוקבים שלכם בערוצי שיווק נוספים, על ידי שיתוף שלהם ברשתות החברתיות, בתפוצת המייל ובSMS. במידה ויצרתם מדריך לפתיחת תיק עוסק פטור במע"מ לדוגמה, תוכלו לשתף אותו בערוצי השיווק השונים ובכך תוכלו מצד אחד, להגדיל את כמות החשיפה שלו ומצד שני, להגדיל את נפח התוכן שאתם יוצרים.

עוזרים בגיבוש תובנות ומסקנות - יצירה של דפי נחיתה מאפשרת לנו ליעל כל פעם מחדש, את המערך השיווקי שלנו בתור רואי חשבון. כשאנחנו עוקבים בצורה נכונה ומנתחים את המדדים המשויכים לדפי הנחיתה, אנחנו יכולים לאסוף מידע ותובנות רבות לגבי ביצועי השיווק שלנו. נוכל לבצע השוואה בנוגע ליעילות הפעילויות השיווקיות שלנו, לבדוק כיצד הגולשים מגיבים לדפי הנחיתה לאורך זמן, על מנת לשפר ולייעל באופן תמידי את המערך השיווקי שלנו בתור רואי חשבון. אם נחזור לדוגמה הראשונה שנתנו, במידה והבנתם שמרבית המתעניינים שלכם הם עסקים זעירים ואתם שואפים לפנות לעסקים וחברות גדולים יותר, זה הזמן להבין כיצד לייעל את הפעילות השיווקית שלכם ולשנות את אסטרטגיית השיווק כך שהיא תתאים לפלח האוכלוסייה הרצוי.


סוגי דפי נחיתה

אז עכשיו כשאתם יודעים מה זה דף נחיתה וכיצד הם יכולים לעזור לכם בתור רואי חשבון, זה הזמן להכיר סוגים שונים של דפי נחיתה המשמשים למטרות שונות. חלקם מתמקדים יותר ביצירת לידים שבעתיד יוכלו להפוך למיוצגים שלכם ואילו אחרים מנסים להתמקד בשירות או מוצר ספציפי שלכם, כמו מציאה של כספים אבודים. אז כאן תוכלו ללמוד על כמה דוגמאות שונות:


דף מוצר - דף נחיתה מסוג זה נוצר במיוחד על מנת לקדם שירות ספציפי, כמו הגשת דוח שנתי במחיר אטרקטיבי לדוגמה. לכן הוא צריך להיות בנוי בצורה פשוטה ולפרט את היתרונות של השירות שאתם מציעים ספציפית כרגע בתור רואי חשבון, על מנת לתפוס במהירות את תשומת ליבם של הגולשים.


דף לחיצה - דף נחיתה מסוג זה לרוב נחשב יותר אגרסיבי והוא משמש לאיסוף מידע וליצירת קשר עם הגולשים. דפים כאלה אינם מאפשרים לגולשים להמשיך לגלוש באתר, אם הם לא מזינים את כתובת המייל שלהם ולכן הם צריכים להיות בנויים, מעוצבים וכתובים בצורה פשוטה, עניינית וברורה. דף נחיתה מסוג זה מדגיש את השירות שאתם מציעים בתור רואי חשבון, ואת התמורה שהלקוחות יקבלו בתמורה להזנה של פרטי הקשר. דפי נחיתה מסוג זה, לרוב מיעודים להגדלת רשימת התפוצה, על מנת לעשות בה שימוש לצורך צרכים שיווקיים. דף לכידת לידים - דף לכידת לידים משמש לאיסוף לידים פוטנציאליים המעוניינים בשירות שאתם מציעים. דף נחיתה מסוג זה מכיל בדרך כלל טופס יצירת קשר שהלקוחות אמורים למלא את שמם, כתובת המייל שלהם ופרטים נוספים שיכולים להיות רלוונטיים עבורנו. דף נחיתה שכזה צריך להסביר בבירור את מה שמוצע ובמקביל לשכנע את הלקוחות למלא את הפרטים שלהם. לרוב דף לכידת לידים יכלול גם מוצר פרסומי בחינם כמו חוברת המעניקה מידע חינמי בתחום ראיית החשבון ואפילו הנחה בשירות שאתם מציעים (לדוגמה הגשת דוח ראשון במחיר מוזל), בתמורה להשלמת פרטי הקשר.


בניית דף נחיתה לרואי חשבון/ Broadcust

בונים, כותבים ומעצבים דפי נחיתה

עכשיו הגיע הזמן לעלות עוד שלב בדרך ליצירת דפי נחיתה שיקדמו את השיווק שלכם בתור רואי חשבון ולהבין איך דף נחיתה צריך להראות וכיצד צריך לבנות, לכתוב ולעצב אותו.


עיצוב תמונה - דפי נחיתה הכוללים תמונות שיווקיות שיכולות לעזור לגולשים לגלות, מי אתם בתור רואי חשבון ובנוסף יעניקו להם מושג מוחשי של מה שהם יקבלו, כך שהלא כדאי לוותר עליהן כי הן יהפכו את דף הנחיתה להרבה יותר מושך מבחינה ויזואלית.

כותרת - כמו בכל טקסט שיווקי גם בדף נחיתה הכותרת היא הדבר הראשון שהמבקרים יראו כשהם 'נוחתים' בדף הנחיתה, כך שהיא צריכה להיות כתובה בצורה מושכת ולסכם את ההצעה בצורה ברורה ותמציתית ככל האפשר, על מנת להסביר לגולשים מה המענה שהם יקבלו בדף הזה, לדוגמה - "לתת למישהו אחר לעשות את עבודת המס שלכם".

הטקסט השיווקי - חשוב שהטקסט בדף נחיתה יסביר את הערך של ההצעה באופן ברור, בפשטות ובאופן משכנע. ניתן להשתמש באותיות בולטות או קו מדגיש, לפרק גושי טקסט גדולים ולשמור על קו קצר ותמציתי. לדוגמה - "בשביל שאתם תוכלו להמשיך לנהל את העסק ומישהו אחר ידאג לראיית החשבון שלכם"

מילות מפתח - כמו בכתיבה של כל תוכן שיווקי אחר, חשוב לעשות שימוש נכון ומושכל במילות מפתח בכותרת העמוד, בכותרות המשנה ובטקסט של דף הנחיתה, על מנת להגדיל את החשיפה שלו במנועי החיפוש השונים. חשוב לעשות שימוש במילות מפתח רלוונטיות, כך שאם אתם לדוגמה משווקים שירות של הגשה חד פעמית של דוח שנתי למס הכנסה תוכלו לכתוב בכותרת המשנה, לדוגמה - "הגשת דוח שנתי בלי התחייבות קבועה".


כפתורי שיתוף - כפתורים אלה מאפשרים לגולשים לשתף את דף הנחיתה בקלות ברשתות חברתיות כמו פייסבוק, אינסטגרם או טוויטר, במטרה להרחיב את הפריסה של דף הנחיתה שלכם מעבר למיוצגים שלכם בתור רואי חשבון ולכן חשוב לא להזניח אותם.

טופס השארת פרטים - המרכיב הקריטי ביותר בכל דף נחיתה ולכן חשוב שהוא יהיה בולט ואף יחזור מספר פעמים לאורך הדף. בטופס זה הגולשים משאירים את הפרטים האישיים שלהם, בתמורה לקבלת ההצעה שאתם מציעים והוא כאמור עוזר לכם להגדיל ולדייק את רשימת התפוצה שלכם בתור רואי חשבון. אז חשוב שתכתבו הנעה לפעולה בצורה ברורה ומשכנעת, לדוגמה - "השאירו פרטים ותנו לנו לדאוג לראיית החשבון של העסק שלכם".

אז כמו שאתם מבינים, על מנת לייצר דף נחיתה יעיל שישווק אתכם נכון בתור רואי חשבון, חשוב לשמור על לא מעט כללים ולבנות, לכתוב ולעצב אותו נכון. כמובן שאנחנו מבינים שזה לא תמיד פשוט לבנות דפי נחיתה מקצועיים ומדויקים לבד, לכן אנחנו מזמינים אתכם להיעזר במערכת של חברת ברודקאסט, שתאפשר לכם ליצור בקלות וביעילות דפי נחיתה מעוצבים ומותאמים לעסק שלכם.


חברת ברודקאסט מספקת פתרונות שיווק מלאים ומקיפים שמאפשרים לכם גם לשמור קשר רציף ויעיל עם המיוצגים שלכם, במקביל לשיווקו בפני לקוחות חדשים. המערכת שיצרנו מיועדת לרואי חשבון שרוצים לשווק את העסק, אבל לא יודעים מאיפה להתחיל, אז אתם בהחלט מוזמנים להיכנס למערכת ולהתנסות לגמרי בחינם.


יש לך שאלה? נשמח לעזור
יש לך שאלה? נשמח לעזור

רוצים לקבל טיפים, חדשות ועידכונים ? תנו לנו לייק בפייסבוק.

bottom of page