הגדלת חשיפה לעסקים בתחום היופי
top of page
  • צוות ברודקאסט

יש לכם עסק בתחום היופי? אל תעשו את הטעויות שכולם עושים

פעמים רבות אנחנו שומעים מבעלי עסקים, במיוחד בעולם היופי, כי השיווק הכי טוב שלהם הם הלקוחות עצמם וביקורות טובות מפה לאוזן, בטוח יגרמו ללקוחות נוספים להגיע. אז אמנם אנחנו מסכימים עם זה לחלוטין וביקורות חיובית של לקוחות בהחלט יכולות לגרום לעוד לקוחות להגיע, אבל זה לא מספיק. על מנת להגדיל באמת את החשיפה של העסק בפני לקוחות פוטנציאליים אתם צריכים לעשות יותר, הרבה יותר.


אחת הטעויות הבולטות בקרב בעלי עסקים שלא מגיעים מתחום השיווק, זאת פעולה של "שגר ושכח". הכוונה היא שרבים נתלים במחשבה שמספיק לפרסם פוסט תמונה או סרטון אחת לכמה שבועות, על מנת לשמר את הנוכחות הדיגיטלית של העסק ולהראות כי העסק חי וקיים. אבל האמת היא שעל מנת להצליח ולגרום ללקוחות חדשים להגיע וללקוחות קיימים להישאר ולחזור, חשוב מאוד להישאר בתודעה שלהם כל הזמן.


לכן חשוב לזכור שהיום רוב הלקוחות צורכים תכנים ומידע דרך הרשתות החברתיות, כי שם מתרחשת המון פעילות ומתקיימות המון אינטרקציות ולכן גם העסק שלכם חייב להיות שם. אז לא מספיק לפרסם פוסט ולשכוח ממנו לתקופה - חשוב להישאר נוכחים, להגיב, לשתף, לענות ואז גם לפרסם פוסט נוסף יום אחר יום, וזאת על מנת להישאר בתודעה של הלקוחות הקיימים והפוטנציאליים וכך להישאר רלוונטיים.

שיווק לתחום היופי/ ברודקאסט

אז מה עסק בתחום היופי צריך לעשות כדי להצליח?

אחרי שהבנו מה לא עושים - לא משגרים ושוכחים, חשוב שנזכור כי חשוב מאוד להקפיד על נוכחות בזירה הדיגיטלית. מה זה בעצם אומר? בתור בעלי עסקים בתחום היופי חשוב שתמיד נשאר מעודכנים ונפרסם תכנים מקצועיים, שימתגו את העסק שלנו כאיכותי ומקצועי - תכנים מגוונים בשילוב תמונות מעניינות, תכנים אינפורמטיביים שיעניקו מידע יקר ערך ללקוחות, סרטונים מיתוגים, תכנים אותנטיים וקלילים, פוסטים עם טיפים מקצועיים ועוד. רק כך נוכל לצבור לקוחות חדשים ונישאר בתודעה של הלקוחות הקיימים.


למה כדאי שנעשה את זה?

אנחנו כבר יודעים כי כיום הרוב המוחלט של האנשים נמצאים שעות רבות מול מסך הטלפון או המחשב ורוב הפעילות שלהם כוללת גלישה ברשתות החברתיות, כמו פייסבוק או אינסטגרם. אנחנו מניחים שאתם כבר יודעים זאת בעצמכם, אבל נדגיש כי הרשתות הללו כבר מזמן לא מהוות רק פלטפורמה לשמירה על קשר עם חברים ומכרים, אלא מהוות זירות פרסום ושיווק גדולות ורלוונטיות בקרב עסקים מכל התחומים, בין השאר בעולם היופי. אם תחשבו על זה, תשימו לב כי הפייסבוק והאינסטגרם כבר מזמן הפכו ללוח מודעות ופרסומות ואנחנו כבר מזמן מצפים שלכל חברה או בעל עסק יהיה עמוד פייסבוק או אינסטגרם מעודכנים, מעוצבים ומגוונים, שיאפשרו לנו לעקוב אחרי הפעילות שלהם ולהתעדכן בכל החדשות והעדכונים הרלוונטיים.


לכן אם יש לכם עסק מצליח בתחום היופי ויש לכם לקוחות קבועים ושוטפים, חשוב שתקפידו לפרסם ולשווק את העסק שלכם באופן שוטף ורציף ברשתות החברתיות, על מנת שלקוחות קיימים יוכלו להתעדכן ולזכור את העסק ולקוחות חדשים, יוכלו להכיר אותו ולהתרשם ממנו.


נשארים רלוונטיים ומעודכנים עם ברודקאסט

רוצים לדעת איך עושים את זה? בעזרת ברודקאסט. ברודקאסט היא חברה המתמחה בשיווק עסקים בדיגיטל, ברודקאסט היא מערכת טכנולוגית וחדשנית שיודעת לייצר תכנים מיוחדים, מגוונים ומותאמים אישית לעסקים בתחום היופי.


איך זה עובד?

בכל חודש תקבלו מספר תכנים מקצועיים ומעוצבים ברמה הגבוהה ביותר בהתאם לחבילה שתבחרו - תכנים ממותגים, תכנים מקצועיים, מקדמי מכירות, סרטוני תדמית ואווירה, קאברים מעוצבים ועוד, שמטרתם לפרסם את העסק בצורה שנכונה עבורו ולהשאיר אותו מעודכן ורלוונטי. בנוסף לתכנים שישלחו אליכם בנייד דרך הודעות הסמס והאיימייל, אתם גם תוכלו להיכנס למערכת בעצמכם ולבחור לגמרי לבד את התוכן הבא שתרצו לשתף, מתוך מאגר ענק של תבניות ודוגמאות. כך שתוכלו לפרסם ולקדם את העסק שלכם בתחום היופי בכל הרשתות החברתיות בכל רגע נתון, מבלי להיות תלויים באף אחד ומבלי לשבור את הראש מה לכתוב או איך זה אמור להראות. כל מה שיישאר לכם לעשות זה לעבור על התכנים שנשלחו אליכם ולאשר אותם.

המערכת של ברודקאסט מתמשקת עם הרשתות החברתיות, כך שתוכלו לשתף את התכנים ישירות מתוך המערכת, בקלות רבה והיות והיא גם משמשת גם כמערכת לניהול מועדון לקוחות, תוכלו לשמור על ניהול כל המערך השיווקי שלכם במקום אחד. איך תעשו זאת? תוכלו להכניס למערכת ניהול הלקוחות את כל רשימת הלקוחות או לקוחות פוטנציאליים של העסק ולשלוח להם ב-SMS או במייל ברכת יום הולדת או ברכה לחג הקרוב, לתזכר אותם על תורים ופגישות ולעדכן אותם במבצעים על מוצרי טיפוח או טיפולים חדשים.


לא מבזבזים זמן ולא מתעסקים עם שיווק

אתם מקצוענים בתחום היופי וברודקאסט הם מקצועניים בתחום השיווק ולכן כל אחד ממשיך להתעסק במה שהוא מבין וטוב בו, אנחנו משאירים לכם את העבודה בעולם היופי ואתם משאירה לנו את עבודת השיווק של העסק. בדיוק בגלל זה ברודקאסט מתאימה לכם - במקום להתחיל לשבור את הראש, להתחיל לחפש לבד כותבי תוכן, מעצבים גרפיים, מערכת דיוור, אנשי שיווק, ניהול עמודי פייסבוק ואינסטגרם ועוד שלל מקצועות שאתם צריכים על מנת לשווק נכון את העסק שלכם בתחום היופי, אנחנו בברודקאסט מציעים לכם את הכל במקום אחד ובמחיר משתלם.


מה אתם מקבלים? תכנים מותאמים לעולם היופי שנשלחים אליכם ישירות לנייד, בחירה מה לפרסם ומתי מתוך מאגר עשיר ומגוון וכמובן - מערכת לניהול לקוחות נוחה ומתקדמת. כל זה יחסוך לכם הרבה כאב ראש ויגרום לכם להפוך להיות נוכחים בזירה הדיגיטלית בקלות ובמהירות, כך שתוכלו לשמור על קשר רציף הם הלקוחות הקיימים והפוטנציאליים.


משווקים במרץ בלי הפסקה

הרבה לקוחות מכל מיני תחומים ומעולמות היופי בפרט, שואלים אותנו מה הטעם לשווק בתחילת הדרך שהם רק פתחו את העסק ועדין אין להם מספיק לקוחות כדי לייצר תקציב שיווק מתאים או לחליפין מה הטעם לשווק ולפרסם לאחר שהעסק התבסס ויש לו לקוחות רבים. אז חשוב לזכור ולדעת שבכל תקופה בחיי העסק, בין אם בהתחלה או בסוף. צריך להוכיח ללקוחות (העתידים או הקיימים) שלנו שאנחנו כאן עבורם. אנחנו חייבים כל הזמן להתבלט ולהמשיך להיות בתודעה של הלקוחות, בשביל שהם יבחרו להגיע קודם כל אלינו. בהתאם לשלב בחיי העסק אפשר לשווק ולמכור ללקוחות מוצרים נוספים שישמשו אותם בבית או לפרסם טיפים מקצועיים שיעזרו להם לשמור על שגרת טיפוח. הכי חשוב - להראות תמיד שלא נעלמנו לשום מקום ושאנחנו כאן בשבילם בכל מצב.


מפנים לזה תקציב

אמרה נוספת שאנחנו שומעים, במיוחד מעסקים חדשים היא "אין לי תקציב לזה". עכשיו, ברור לנו כי כל עסק מתמודד עם אתגרים כלכליים בין אם מדובר בעסק קטן, בינוני או גדול. אבל כשמבינים ששיווק ופרסום הוא חלק בלתי נפרד מהצלחתו של העסק, גם מבינים שאנחנו חייבים להשקיע בו, כמו שנשקיע בשירות שאנחנו מעניקים ללקוחות המכון, בהדרכות מקצועייות או במוצרים האיכותיים שאנחנו מחזיקים.


חשוב להסתכל לפעמים על ההוצאות השיווקיות כהשקעה לטווח ארוך, שתמיד מניבה תוצאות! זכרו - כמו בהיבטים נוספים בעסק, גם שיווק כמובן דורש עבודה וזהו תהליך שיכול לקח זמן. לכן הדבר הכי נכון לעשות כרגע לטובת העסק שלכם, זה לפנות לחברת ברודקאסט. כך שמצד אחד, תוכלו לקבל את כל הפתרונות השיווקיים לקידום העסק שלכם בתחום היופי בתקציב משתלם ומצד שני, תעשו זאת במינימום זמן ובמקסימום מקצועיות.


מתאימים את התכנים במיוחד עבורכם

אם אתם חוששים כי לא נצליח לקלוע לטעם של העסק שלכם, אנחנו חייבים להרגיע אתכם כי כשמגיעים אלינו לקוחות חדשים אנחנו בברודקאסט דואגים להבין בדיוק מה הם רוצים וצריכים. כי ברגע שהדברים ברורים לשני הצדדים, לא נוצרים פערים ויש תיאום ציפיות מלא. בנוסף, אנחנו מאפשרים לכם לשלב את התמונות האותנטיות מהעסק שלכם, עם התכנים המקצועיים שאנחנו יוצרים עבורכם, דבר שיעזור לכם לקרב אליכם את הלקוחות. באמצעות פעולות שיווק מתקדמות תוכלו לגרום לעמוד העסקי בפייסבוק ובאינסטגרם להיראות מצד אחד מקצועי ומצד שני אותנטי, כי תהיו בטוחים שעל מנת לייצר את התוכן המתאים עבורכם, אנו משקיעים הרבה זמן ומאמץ שמאפשרים לנו להפיק תכנים מקצועיים, מעוצבים ומעניינים.


רוצים שנעזור גם לכם להפוך את הרשתות החברתיות שלכם למעודכנות, מלאות בתוכן מעניין ומעוצב ובעיקר להפוך עוקבים ללקוחות? מוזמנים להיכנס למערכת של ברודקאסט, להכיר ולהתנסות לגמרי בחינם.

מאת: דורית אהרוני

מנהלת תיקי לקוחות בחברת ברודקאסט

מומחית ברשתות חברתיות ופרסום דיגיטלי

בוגרת תואר ראשון במנהל עסקים עם התמחות שיווק



יש לך שאלה? נשמח לעזור
יש לך שאלה? נשמח לעזור

רוצים לקבל טיפים, חדשות ועידכונים ? תנו לנו לייק בפייסבוק.

bottom of page